Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kongoseki
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy
|
Wysłany: Sob 20:16, 17 Kwi 2010 |
|
|
Cóż. Zamierzam w tym temacie codziennie pisać wiadomości, jakie tylko znajdę albo na forach, albo w samej grze. Najważniejsze co będzie opisywane w tym dziale:
:arrow: aktualne eventy - czego się spodziewać i kiedy
:arrow: obecne dyskusje na forum
:arrow: o problemach, bugach etc. związanych z grą
:arrow: ciekawostki typu kto zrobił jaki lvl, jak zrefowano broń czy inne zabawne ss'y albo inne media
:arrow: i co innego wymyślę :)
Tak więc, jeśli macie jakiś pomysł, piszcie do mnie na priv. PIERWSZE WYDANIE - NIEDZIELNE - POJAWI SIĘ JUŻ DZIŚ OKOŁO GODZ. 22:00 :)
=============================
Hmm. Niedziela. Przegląd "prasy" na sobotę... i co my widzimy?
Po pierwsze, fascynacja dopiero co wypuszczonym Tybetem... Przede wszystkim bossami. Wygląda na to że dwoje z nich ma 2 formy, reszta po jednej, wszyscy wyrzucają przede wszystkim 3-9BE (sądząc po ss'ach), middle lvl gt, flow, książki...
Panuje też pewne ożywienie z powodu Vagabond Eventa który ma się wkrótce odbyć. Na chwilę obecną nagrodami mają być:
Vagabond epi
- 300 dmg wb
- vaga lf
- wybór skilli Active z klanów
- nowy skill - nietykalność - rzucający przez x sekund nie otrzymuje dmg*
- możliwe - ale nie pewne - że się pojawi specjalny vagabond buff i stun.
Cóż, jedynym wymogiem do wzięcia udziału jest... EC4 (100lvl) vaga char. Event startuje 24/04.
*cóż, aż mi się cisną na usta niemiłe słowa związane z tym że taki "nowy" skill mieli healerzy zanim nie wciśnięto im all attack success... i że taki "nowy" skill mają shao jako mastery...
Wybucha jeszcze większy bunt healerów niż poprzednio. Acclaim zaczyna otwarcie pokazywać że ta rola jest tylko do wspomagania innych, lepszych ról. Jak to robi? Zmniejszając celność (więcej missów), dmg (niektórzy tracą po ponad 5k dmg), crit rate (nagle trudniej trafiać crity) i zwiększając dmg od mobów. Ile z tych rzeczy jest prawdą? Na pewno dmg, bo to powtarza każdy healer CS+... Najgorsze jest to, że inne role nic nie odczuwają, nadal cieszą się swoją siłą, ba - nawet vagabond staje się rolą ciekawszą i bardziej wartą uwagi niż healer! Nawet vaga dostaje swoje buffy i skille, a healer dalej ma figę (brakuje nam 2 nuków i jednego BARDZO istotnego buffa - +50% speed na x sekund)...
Podsumowanie tego wszystkiego? Healerzy - mimo ewidentnie lepszych zwykłych buffów, ew heala/shielda, ve heala - stają się rolą która nie będzie grana przez nikogo poza masochistami. Acclaim - mimo protestów healerów już od wypuszczenia 2nd role ponad półtora roku temu - nie robi NIC żeby pomóc nam w naszej sytuacji. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości co do tego, śmiało - dyskutujmy w komentarzach pod tematem.
Wybuchło także DUŻE niezadowolenie ludzi poziomem trudności GC (Golden Coin Mansion, dungeon dla lvli z wysokim GL+). Czemu? Genialny patch z Tybetem wprowadził takie "ulepszenia" związane z bossami:
Miniboss daje
17 con
17 dex
17 ess
17 wis
17 str
bleed
Boss daje... uwaga uwaga, oto lista...
debuffy - ściąga wszystkie buffy z człowieka
14 con
14 dex
14 ess
14 wis
14 str
-9% dmg
-9% CK dmg
-30% hp
-18% ve
-40% dodge
-25% AR
bleed
Blood poison
derozientation
disturb nerves
-47 all
+ EW
To wszystko powoduje, że dungeon staje się ogromnym wyzwaniem. Dodam tylko że któryś mini w BT (analogiczny dungeon dla GC) daje -70con. Wnioski co sądzą o tym ludzie wyciągnijcie sami.
A teraz najlepsze. Acclaim po wydaniu patcha stwierdziło że xp rates (ilość xp z mobów) nie zwiększyło się. Ludzie natomiast stwierdzili że tak się stało. Co stało się teraz? Okazuje się nagle, że zdobywane xp drastycznie (na nowo) się zmniejszyło, a Acclaim dalej utrzymuje że nic się nie zmieniło. Sytuacja jest, delikatnie mówiąc, dziwna (tym bardziej że zmiana w xp dla tych ludzi była bardzo wyraźna - jak ktoś dostaje 0.02 zamiast 0.01 jak do tej pory to tego się nie da nie zauważyć)...
Cóż, to chyba wszystko z ważniejszych rzeczy. Postaram się was informować na bieżąco o wydarzeniach z forum i z gry. ;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kongoseki dnia Sob 23:10, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
smok172
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:24, 21 Kwi 2010 |
|
|
daje 100% na to, że kiedyś w końcu healer będzie służył tylko do leczenia jak to ma miejsce w innych grach,
z jednej strony to by mnie ucieszyło, w końcu bym się zajął tylko leczeniem a nie zabijaniem jako healer xd
wtedy moby powinny być trudniejsze, by warrior/nuker/hybryda nie mogli sami szybko expic, tylko wolac o pomoc jakze to porzadanego w innych grach healera xd ...i wtedy dostawac duzo exp w krotkim czasie, to jest wlasnie teamplay
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smok172 dnia Śro 16:25, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kongoseki
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy
|
Wysłany: Śro 21:22, 21 Kwi 2010 |
|
|
Zacznijmy od tego, że jeśli chodzi o mapy gra jest na ukończeniu więc niewiele się zmieni. Może tylko i wyłącznie w kwestii Tybetu, ale to będzie raptem 35-40 poziomów na tej mapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smok172
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:14, 21 Kwi 2010 |
|
|
czyli jak chcem teamplay, to do rappelza musze wracac? xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|